مریم بهبودی: کارشناس روانشناسی عمومی و کارشناس ارشد روانشناسی بالینی

مریم بهبودی، روانشناس با تجربه و پرانرژی است که در حوزه‌های متعددی فعالیت داشته و تلاش کرده تا به افراد و جوامع مختلف به رشد و پیشرفت کمک کند. با بیش از هفت سال همکاری با موسسات معتبر داشته، ایشان به عنوان مشاور تحصیلی نیز با مرکز موسسه میم فعالیت می‌کنند و با ارائه مشاورهٔ تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان، آنها را در راه انتخاب رشته و مسیر تحصیلی مناسب همراهی می‌کنند.

همچنین، مریم بهبودی به عنوان یک مدرس خصوصی نیز فعالیت دارند، که از تخصص و دانش خود برای آموزش و راهنمایی دانش‌آموزان و دانشجویان استفاده می‌کنند. ایشان تجربهٔ موفقی در مراکز نگهداری از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست دارند، جایی که به عنوان روانشناس و کارشناس مرکز فعالیت کردند و به بهبود وضعیت روانی و اجتماعی کودکان کمک بسیار کردند. به علاوه، سرکار خانم مریم بهبودی همکاری‌های موفقی با مراکز خلاقیت مربوط به کودکان داشته‌اند و به عنوان عضو تیم اجرایی TEDx رشت نیز فعال بودند. همچنین، با مجموعه فرهنگی آموزشی پاتوق همکاری داشته‌اند و همایش‌های فرهنگی متعددی برگزار کرده‌اند. از جمله فعالیت های دیگر ایشان که می توان نام برد، عضو کانون ادبیات دانشگاه  و مسئول برنامه‌های فرهنگی حافظ خوانی در موسسهٔ میم هستند.

بدیهی است که کلاس‌ها و دوره‌هایی که توسط خانم مریم بهبودی برگزار می‌شود، بسیار جذاب و مورد استقبال قرار می‌گیرند. ایشان با تجربهٔ گسترده‌ای که در زمینهٔ روانشناسی، توانایی بیان مفاهیم پیچیده را به یک زبان ساده و قابل فهم برای شرکت‌کنندگان دارند. او در کلاس‌ها و دوره‌ها،  از روش‌های تدریس متنوع و فعال استفاده می‌کنند، از جمله استفاده از مطالب تصویری، مطالعه موردی، بازی‌ها و تمرین‌های عملی. این روش‌های تدریس به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهند تا با محتواهای آموزشی درک بهتری پیدا کنند و ارتباط عمیق‌تری با مطالب برقرار کنند.

علاوه بر این، مریم بهبودی با استفاده از روش‌های تعاملی، فرصت‌هایی برای مشارکت فعال شرکت‌کنندگان فراهم می‌کنند. ایشان به شنیدن نظرات و سوالات شرکت‌کنندگان توجه ویژه‌ای دارند و سعی می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که همه بهره‌وری مطلوبی از دوره‌های آموزشی خود داشته‌اند. با این رویکرد پویا و تعاملی، کلاس‌ها و دوره‌های مریم بهبودی همواره محیطی پویا و دلچسب برای یادگیری ایجاد می‌کنند که شرکت‌کنندگان با احساس انگیزه و اشتیاق بیشتری به یادگیری مشغول می‌شوند.